Pre- DeloValniCa Jakne

Joj, koliko oblačil se skriva v omari, ki bi lahko z malo domišljije ter spretnosti šivanja ponovno zaživela.

Vsako pomlad se zapodim v omaro z oblačili in našla sem kosmatinko, ki sem jo kupila na razprodaji - žal se ne spomnim katerga leta. Po spominu vem, da tudi ni bila prav poceni.

Ta jakna je postala povsem neuporabna za 'današnje' zmešane vremenske razmere. Zakaj?

Je povsem neprilagodljiva za hitra nihanja podnebnih temperatur, ker je ali prevroča ali pa premrzla.
Torej to pomeni, da me obliva vročina nato pa mraz...pa nisem v meni :D. Občutek ob nošenju je skrajno neugoden in neprijeten.

Ha ... in tu nastopi moja kreativna zamislica, da bi potrebovala oblačila, ki bi bila bolj funkcionala v smislu - da lahko odstranimo rokave, ko posije sonce iznad oblakov in v primeru hitre ohladitve pa nadenem rokave.

Takoj se spravim na delo.

Jakni, ki je visela v moji omari že tretje leto sem odstranila rokave in tako sem ustvarila fensi praktičen brezrokavnik.

Seveda rokavov ne bom zavrgla, ampak bom te všila v drugo oblačilo ...palšč ali novo jakno.... že vidim nov design.








Takole izgleda moja jakna :) z brezrokavnikom spodaj in brez. Oblačilo 2 v enem!

Lepo šivajte :).

Ni komentarjev:

Objavite komentar