Kako skrajšamo krilo?

Dobila sem čudovito rdeče volneno krilo z žepi. 
Nisem veliko premišljevala kaj narediti z njim a vedela sem, da bi s skrajšano dolžino postalo to moje najljubše krilo ali pa moj TOP KOS te pomladi bo zagotovo to RDEČE KRILO.

POTREBUJEMO: škarje, šivanko, rdeč sukanec, šiviljski meter, šiviljsko kredo, bucike in likalnik

Najprej z bucikami označimo skrajšano dolžino krilo ... jaz si pomagam z bucikami in na sredini spredaj zapognem rob krila notri, tako da, ko se zravnam vidim kakšna bo končna dolžina krila.
S šiviljskim metrom označujem na dolžini krila ...v mojem primeru 20.5 cm ... označujem s črtkano črto.
OD KONČNE DOLŽINE DODAM ŠE + 3 cm dodatka za zapogib .....
in odrežem ter zalikam rob krila.


Ko je končni rob krila izdelam plosko položim krilo na mizo in to poravnam, tako da višek podloge, ki kuka ven odrežem proč.
PODLOGO ZAROBIM, tako da 1cm zalikam z likalnikom in nato še enkrat 1cm spodviham ter pripnem z bucikami ter ozko ob robu sešijem s šivalnim strojem.



TAKO PODLOGA JE ZAROBLJENE :) ....zdaj pa še krilo ...
, ki sem ga zarobila z ročnim vbodom ali šivom, ki se imenuje skriti križni vbod ...KAJ je TA ŠIV?

V knjigi Moja prva šivarica na strani 39 najdeš podroben zapis in prikaz tega zelo koristnega šiva. V poglavjo ROČNI VBODI boš našla vse uporabne ročne šive in za kaj se jih uporablja.
Poglej si jih ... ti bodo prišli prav in to še posebej, če še nimaš šivalnega stroja.

No SKRITI KRIŽNI VBOD se uporablja pri roblenju dolžin na vseh oblačilih, ki so izdelana iz debelejših tkanin ...pri meni iz volne ... s tem šivom dosežemo, da se na licu krila ne vidijo šivi.
Sama pravim, da gre za bolj elegantno izdelavo in ga mnogokrat tudi uporabim.



ŠE končni izdelek ....






Upam, da si se kaj naučila ali pa dobila kakšno idejo !

Lp
Sabina






Ni komentarjev:

Objavite komentar