Čudoviti Marocco



Pravljični Asilah
Obmorska vasica s krasno medino, ki je najčistejša v Maroccu. Sonce, morje in veter Atlantskega ocena odpihne vse misli daleč stran. Priporočam za mirno meditacijo in vadbo joge. Tu so se mi utrnile številne pravljice. Mogoči Zmaj Argon, Kraljična Pšenična in Kraljevič Peter.


Tu so se moje nogice sprehajale in šele četrti dan so se moji evropski možgani spomnili, da bi bilo fino sezuti čevljce in capljati po pesku.


Očarljive hišice v središču Medine. Medina je malo mesto v mestu, kjer so nastanjeni rokodelci, slikarji, slaščičarne in trgovinice. Predstavljajte si grajsko dvorišče za obzidjem...to je Medina.


Tu šivajo moški. Izdelujejo tradicionalna oblačila- tunika s kapuco, ki jo oblečejo čez oblačila.

Antikvariat lončenih posod. Možakar nam ni znal kaj dosti povedati, ker ni govoril angleško. Pretežno v Maroccu govorijo francosko in špansko.


Tipične maroške klubske mizice, ki so ročno poslikane s tradicionalnimi vzorci. Gre zgolj za ornamente, ki nimajo simboličnega pomene, ker jim vera ne dopušča risanja-slikanja ljudi ali simbolov.


Tu domuje čevljarček in izdeluje usnjene maroške copate. V Maroccu še živi rokodelstvo. Še vedno se spominjam vonja svežega usnja in lepila, namreč moj dedek je bil čevljar.


Včasih je potrebno malo posedeti in razmisliti. Tako pa se je tudi moje potovanje prehitro končalo in vrnitev nazaj v civilizacijo je bil rahlo paranoičen. Mi bo uspelo vse narediti, kar pričakujejo od mene drugi in jaz ?












Ni komentarjev:

Objavite komentar