T-shirt z metulji

Običajna siva majica je tako pusta in dolgočasna. Z malo šivanja pa je lahko čisto posebna. Izbrala sem motive metulja, ki sem jih aplicirala na majico. Izdelava našitka s pomočjo aplikativnega papirja je zelo enostavna. Ta majica se bo čudovito podala k mojim ostalim oblačilom, ki sem jih sešila. Vsak metulj je iz enakega materiali kot moje pajkice, krilo ali hlače.


Potrebuješ:
A4 format tršega papirja 
10 cm aplikativni papir
ostanke blaga

Pripravimo šablono za metulje, ki jih izdelamo iz tršega papirja. Iz tekstila izrežemo kvadrat v velikosti našega metulja.























Kaj je aplikativni papir? Ta papir je takšen, da ima na eni strani lepilo, ki je podobno kopreni in na drugi strani papir. Uporabljamo ga za izdelavo našitkov. Najdete ga tu .

V velikosti krpice izrežemo tudi aplikativni papir in tega z likalnikom nalepimo na hrbtno stran krpice. Pozor likamo po papirju!


                                                                  Obrišemo in izrežemo metulja.
















Naš našitek v obliki metulja je izdelan. Metulju odlepimo papir in tega nalepimo na majico.




Sedaj pa še strojno prešijemo po robu metulja. Ne se sekirat, če šiv ne bo popolnama raven ali pa bo ta šel malo čez rob. Lahko ga prešiješ večkrat in bo ta še lepši! Zanimivo napredno tehniko prešivanja aplikacij, ki jo imenujem prostoročno kreativno strojno prešivanje, najdete v Moji prvi šivarici na strani 54. Je čudovita in osvobajajoča tehnika šivanja.









Upam, da vam bo tako prijetno ob ustvarjanju kot je bilo meni.


Kako BOSTE IZVEDELI VSE O OSNOVAH ŠIVANJA, IZDELAVI in POPRAVILU OBLAČIL?

PRELISTAJ KNJIGO





Ni komentarjev:

Objavite komentar