Šivamo KRILO


Današnji blog sem želela napisati prej, vendar nas je zima brez usmiljenja še enkrat pokrila s snežno odejo in se je težje prestaviti v poletje. Dnevi bežijo in že 17. aprila pričakujem pomlad, s pomladjo pa nova lahkotna oblačila z pisanimi barvami in vzorci.
BARVE POMLAD-POLETJE 2013
Kakšne so barve te pomladi?

Nikakor se ne smete izogniti šivanju krila in upam, da mi uspe prepričati tudi tiste, ki pravite: ''Joj, ko pa nimam lepih nog za krilo.'' Pa vam izdam skrivnost, da so vsake ženske noge lepe in z izbiro prave silhuete krila bo tudi vaše poletje lahko plapolajoče in zračno.

Začnite nositi krilo, saj je to bolj udobno, prijetnejše za nošenje in pozabite na  vse izgovore, zakaj ne bi smele nositi krila!
Pravzaprav se ta zgodba šivanja kril nikoli ne konča, ker imamo skoraj nešteto izpeljank, ki izhajajo iz osnovnega kroja (Evino krilo), ki ga najdete v Moji prvi šivarici in tega lahko spremenimo v drugo silhueto.

OZKO, KRATKO, ŠIROKO, DOLGO Z OBLIKOVANIM PASOM! VZORCI, MATERIALI!!!  Možnosti za oblikovanje pomladnih in poletnih kril so res neskončne.









KAJ PA BALONČEK ? ... je samo izpeljanka iz zvončastega krila.


KAJ PA DOLGA ?  ...najljubša so mi ciganska.




KAJ PA GUBANO ? .... so tako romantična.


KAJ PA KRPANO in BALONČEK? .... tu porabim vse ostanke in v Šivarici jesen-zima so krpana oblačila.



No sem vam rekla :)


                        

Kako boste IZVEDELI BOSTE O OSNOVAH ŠIVANJA, IZDELOVANJU in POPRAVILU OBLAČIL!

PRELISTAJ KNJIGO


Ni komentarjev:

Objavite komentar